Антибіотики провокують у дітей небезпечну хворобу

12.04.2018 06:18

     Науковці провели дослідження, у якому взяли участь майже 800 тисяч дітей до 5 років. З них 131 тисяча осіб приймали антибіотики, 60 тисяч вживали блокатори H2-гістамінових рецепторів, і ще майже 14 тисяч – інгібітори протонного насосу.

 

 

 

 

 

     Останні дві групи ліків призначили дітям проти хронічного рецидивуючого захворювання – гастроезофагеальної рефлюксної хвороби.

 

     Під час дослідження вчені зазначили, що у дітей, яким приписували антибіотики чи антациди (препарати, що знижують кислотність шлункового соку, – ред.), можуть мати підвищений ризик розвитку алергії у старшому віці.

 
     Зокрема, малюки, що вживали блокатори H2-гістамінових рецепторів, були вдвічі схильні до розвитку харчової алергії, ніж ті, яким їх не приписали.

 

     За даними дослідження, особливо високим ризиком харчової алергії було на коров’яче молоко.

 

     У дошкільнят, які отримували антибіотики, на 14% підвищувався ризик розвитку харчової алергії та на 51% – анафілакції, яка є потенційно фатальним видом алергічної реакції.

 

     Через приймання цих ліків у них вдвічі підвищувався ризик розвитку астми, тому автори дослідження закликали лікарів уникати надмірного вживання антибіотиків для лікування інфекцій верхніх шляхів та інших захворювань.

 

 

Всі новини
Переглянуто 130 раз

Залиши коментар

Коментарі (0)