Новини

Курс валют на 25 липня: долар і євро знову подорожчали
25.07.2018 05:54
В середу, 25 липня, Національний банк України (НБУ) встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 26,58 гривні за долар.                        Курси валют на 25.07.2018:   100 доларів США - 2658.3191 100 євро - 3111.8283 10 російських рублів - 4.2247 100 швейцарських франків - 2676.6113           Курс євро НБУ на 25 липня подорожчав майже на 25 копійок, до 31,1 гривень.          Курсу валют у банках україни України        ПриватБанк. Долар - 26,7 Євро - 31,20 Російський рубль - 0,425        Ощадбанк. Долар - 26,65 Євро - 31,05 Російський рубль - 0,4350        ПУМБ. Долар - 26,8 Євро - 31,30 Російський рубль - 0,4200      Райффайзен Банк Аваль. Долар - 26,6 Євро - 31,20 Російський рубль - 0,4220        Альфа Банк. Долар - 26,65 Євро - 31,20 Російський рубль - 0,422        Банк Південний Долар - 26,70 Євро - 31,32 Російський рубль - 0,445        Укрсиббанк Долар - 26,65 Євро - 31,35 Російський рубль - 0,422
На прикладі Volkswagen Polo: Що Верховна Рада пропонує власникам «євроблях»
24.07.2018 08:07
     Верховна Рада вирішила піти на ряд поступок на користь власників так званих «євроблях» – автомобілів, які не мають української реєстрації. Сайт «Твоя машина» ознайомився з переліком основних факторів і порахувала, скільки коштуватиме автомобіль тієї чи іншої марки з урахуванням двигуна і віку.        Давайте розбиратися з цифрами. Для доступного порівняння з готовими прикладами були обрані закордонні автомобільні салони і стоки – в силу популярності зупинилися на Volkswagen Polo. Почнемо з бензинового двигуна:        Відразу опустимо подальші плани а-ля гібридних двигунів або газової установки. Як приклад редакція 44.ua вибрала Volkswagen Polo, що продається на польському стоці. Машина з’їхала з конвеєра в 2011 році, зараз коштує 7158 доларів.          Якщо все сходиться, сума складе близько 420 євро. Зараз ви думаєте, що можна заощадити і купити автомобільний мотлох. Що ж, дивіться на такий же Volkswagen Polo, тільки трохи постарше.          Отже, ось такий же Volkswagen Polo 2008 року випуску. Він коштує 4970 доларів, двигун трошки більше. Вважаємо за тією ж формулою.          Ну як, вийшло заощадити на 700 євро? Формула, звичайно, досить демократична, але не сподобається любителям гоночних машин за ціною відра цвяхів. На рівному місці зайвий вік додав автомобілю майже половину суми розмитнення – якщо хтось не в курсі, це правило дуже важливо при розрахунках.        Ну що ж, тепер переходимо до дизельних автомобілів.          Ще один Volkswagen Polo, на цей раз дизельний. Машина залишила завод в 2012 році, добре збереглася і коштує 14 540 доларів. Не забуваємо: ставка для дизельних машин становить 75 (замість 50 у бензинових), тому вважаємо за оновленою формулою.          Пора поставити себе на місце «найрозумніших» водіїв, які дружно придумують рецепти економії на рівному місці. Для цього ми знайшли руїну на колесах, теж дизельний Volkswagen Polo – але вже 2003 року. Коштує цей музейний експонат всього 1010 доларів, але не варто будувати плани: швидше за все, ремонт цього раритету обійдеться вам набагато дорожче, а сама процедура буде нестерпно частою.          Підрахунки вкрай потішні. Сума розмитнення вийшла на рівні 1575 євро, що дорожче самої машини. Чи варто ввозити в Україну автомобіль, який через пару місяців перестане функціонувати – невідомо, але раніше такі експонати возили з Польщі досить часто.          Користуючись нагодою, ми створили імпровізований рейтинг вивчених нами автомобілів. Так як ціна машин була вказана в доларах, а формула працює в євро, пропонуємо сприймати таблицю в умовних одиницях (у.о.).    
Курс валют на 24 липня: євро знову подорожчав
24.07.2018 06:57
     На вівторок, 24 липня, Національний банк України (НБУ) встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 26,44 гривні за долар.        Курс євро НБУ на 24 липня подорожчав майже на 12 копійок, до 30,98 гривень.                Курси валют на 24.07.2018:   100 доларів США - 2644.6104 100 євро - 3086.2603 100 польських злотих - 713.9329 10 російських рублів - 4.1655 100 швейцарських франків - 2653.0219        Курс євро НБУ на 23 липня подорожчав майже на 19 копійок, до 30,86 гривень. Російський рубль незначно подешевшав.cКурс валют у банках України
Як заробити на копійках: топ-10 найдорожчих українських монет
24.07.2018 07:53
     Давно не новина, що НБУ припиняє карбувати монети номіналами 1, 2, 5 та 25 копійок, а готівкові розрахунки пропонує заокруглювати. Це значить, що такі монети поступово виводитимуть з обігу. Натомість, вже з’являються нові обігові монети номінальною вартістю 1, 2, 5 та 10 гривень. Однак, не варто спішити і швидко розлучатися зі своїми старими копійками. Адже за деякі із них колекціонери готові викласти від кількох сотень до декількох тисяч гривень.        Перші монети України були викарбувані в 1992 році на Луганському машинобудівному заводі. Зі стандартними монетами почали випускати також нестандартні – колекційні, експериментальні, не затверджені до випуску та браковані. Такі рідкісні монети, окрім дизайну, відрізняються матеріалом, розміром, вагою та роком випуску. Саме вони і мають особливу цінність для колекціонерів.        Цінні монети поділяють на дві категорії – колекційні та розмінні, випущені в обмеженому тиражі. Колекційні монети поділяють на два види – пам'ятні і ювілейні. Вартість таких монет, в першу чергу, залежить від матеріалу, ваги і дизайну. Так, на сьогоднішній день найдорожчою колекційною монетою України являється монета «Фінал ЄВРО-2012» номіналом 500 гривень, виготовлена з чистого золота. На аукціонах її вартість починається з позначки 350 000 грн.        Ціни різняться, та найбільш дорогими українськими монетами вважаються такі:   2 копійки 1992 року – до 17 тис. грн.1 гривня 1992 року – до 4000 грн.5 копійок 1994 року – до 3500 грн.2 копійки 1993 року – до 2 тис. грн.1 копійка 1996 року – 300-1300 грн.25 копійок 2003 року – до 800 грн.25 копійок 1995 року – до 600 грн.2 копійки 2003 року – до 300 грн.5 копійок 2001 року – від 50 до 500 грн.10 копійок 2001 року – від 50 до 500 грн.      Вартість монети залежить від того, в якому вона стані, а також від деяких особливостей: варто звертати увагу на зображення аверсу, реверсу та на гурт (ребро монети). При застосуванні різних штампів спостерігаються відмінності в кількості та розташуванні, ширині та написанні шрифтів, та інших елементів. Тому спочатку потрібно добре вивчити свою монетку, проаналізувати всі нюанси, а тоді вже визначати ціну і шукати покупців-колекціонерів.        За словами голови Асоціації нумізматів Степана Гнатюка, в Україні понад 3 000 нумізматів, які полюють на ці особливі монетки. Однак, як стверджує Гнатюк, часто, колекціонери монет мають своїх людей у Нацбанку, тому скуповують увесь тираж, до прикладу, ювілейних монет. Потім стають монополістами і продають утричі дорожче на інтернет-аукціонах. Тому шансів знайти у гаманці особливу монетку не так вже багато, однак, перш ніж розлучатися з якогось копійкою із гаманця, придивіться уважніше, бо, можливо, саме вона здатна зробити вас на кілька тисяч гривень багатшим.   Юра Мартинович https://zik.ua/news/2018/07/23/yak_zarobyty_na_kopiykah_top10_naydorozhchyh_ukrainskyh_monet_1371719
«Євробляхи» по-новому: Як купити, завезти і оформити авто за новими правилами
23.07.2018 08:03
     Що криється за документом, який запропонувала глава парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна. Про це інформують Патріоти України.        Нові правила для машин на іноземних номерах: ціни і процедура розмитнення        Для коригування вартості авто введуть коефіцієнти – залежно від обсягу двигуна і віку автомобіля, однак найбільш вигідно буде купувати машини віком до 10 років. Зменшиться також розмір податку з авто, скасування заборони на митне оформлення машин, які не відповідають екологічному стандарту Євро-5, а також посилиться контроль за переміщенням і використанням транспорту, зареєстрованого в інших державах.        Тепер базова ставка акцизного податку складе 50 євро для авто з бензиновим двигуном. Для дизельних автомобілів – 75 євро. Повний розмір акцизу буде дорівнювати базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна. Коефіцієнт двигуна розраховується за такою формулою: об’єм двигуна розділити на 1000. Коефіцієнт віку – кількість повних календарних років, починаючи з наступного за роком виробництва.        Якщо у машини об’єм двигуна 2000 кубічних сантиметрів, їй повних 5 років, тобто вона 2012 року випуску, акциз складе 500 євро. Зараз акциз для авто з таким двигуном, якщо йому до 5 років, становить 3300 євро.        Якщо більше 5 років, то майже 5000 євро. Отже, акциз зменшиться мінімум в 5 разів. Скасується також екологічний стандарт Євро-5. В Україні можна буде легально ввозити машини старше 2010 року. Для авто 15-річного віку з двигуном у 2000 кубічних сантиметрів акциз дорівнюватиме 1,5 тис. євро.        Для нових авто з двигуном в 2 тис. кубічних сантиметрів акциз складе всього 100 євро. Машини з двигуном в 4 тис. кубічних сантиметрів – 200 євро. Для 10-річного авто з дизельним двигуном об’ємом 1600 кубічних сантиметрів, акциз складе 1200 євро.        Нерезиденти і санкціїВідповідно до закону, нерезидент зможе без грошового забезпечення завезти лише одне авто. За порушення термінів режимів транзиту на один день, штраф складе 170 грн., за три дні відстрочки – 850 грн. покарання за місяць перебування такого автомобіля в Україні буде коштувати порушникові 170 тис. грн.        Санкції за використання авто на європейській реєстрації у підприємницькій діяльності, зокрема, для роботи в таксі – складуть 34 тис. грн. особа, яка ввозить таку машину не зможе передавати її в користування іншим людям. За це передбачено штраф у 8,5 тис. грн., А при повторному порушенні – 170 тис. грн. з позбавленням права керування на рік. 

Дочірні категорії