Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами буде доступна тепер в Гусятині

01.03.2018 12:58

     Про створення інклюзивно-ресурсного центру в селищі Гусятин йшлося під час наради в голови районної державної адміністрації Віталія Батога.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Центр планується розмістити у приміщенні Гусятинської міжшкільної навчально-виробничої майстерні в смт.Гусятин. Тут надаватимуться послуги дітям з особливими освітніми потребами. Йшлося про облаштування інклюзивно-ресурсного центру кімнатами для індивідуальної роботи логопеда, практичного психолога та ін. Присутні обговорили процедурні питання створення та розміщення даної установи, проведення косметичного ремонту кімнат.

 

     «Інклюзивно-ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти в селищі Гусятин повинен запрацювати уже з 1 вересня 2018 року», - висловив своє переконання Віталій Батіг.

 

 

     Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Інклюзивна освіта передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.

 

     Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому.

 

     Як свідчать дослідження, в інклюзивних класах наголос робиться в першу чергу на розвиток сильних якостей і талантів учнів, а не на їхніх фізичних або розумових проблемах. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими освітніми потребами і мотивують їх до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь.

 

     В інклюзивних класах взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти.

 

     Найбільша проблема дітей з особливими потребами – це те, що батьки не можуть відпустити від себе дитину. Вони з народження ту дитину на руках носять, приходять до школи і починають її далі носити на руках. А до школи вже приходять усі діти дорослі. І ходять самі. Та найголовніше – те, що тут будуть усі рівними. Такого слова як "хворий" чи "інвалід" неіснує.

 

      Ви можете запропонувати новину за поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Всі новини
Переглянуто 417 раз

Залиши коментар

Коментарі (0)